Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не е нужно да го прави модератор.
    Трябва само някой да пусне една тема и да опише
    малко по-грамотно какво/как/защо се прави, после някой мод
    я прави "важна" и така...

    Иначе аз миналата есен като сменях термостат изтекоха към 4 литра
    течност. Налях нов антифриз и оставих колата 4-5 мин. да поработи на
    празен ход с отворена капачка на казанчето и всичко беше ОК.
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      С две думи да разбираме че ако термостата не става няма и парно... мхмм при мене проблема се задълбочи преди поне в движение имаш епарно а сега изобщо го няма, странно за обезвъздушаването иам мноог лесен вариянт при положение че сме с оригиналния воден радиатор, като застанеш отпред пред колата в горния ляв краи има една пропка, палиш колата да загрее и малко по малко развиваш пропката и твъздуха си излиза, в това число и парното трябва да работи щтото иначе не вади въздуха от малкото радиаторче ( ако има такъв) елементарно е ама нали по закона за всеобщата гадост аз вече не съм с оригинален радиатор а със самарски и няма такава пропка та обезвъздушаването става значително по трудно, като например с откачане на маркучите в купето и после....... си имаме мини басейн в колата ама и това се преживява, и в краина сметка сега системата няма въздух а парното пак го няма, и се колебая между два варианта, термостат или прегоряла гарнитура, днес ще проверя дали не е взела пак въздух и ако има въздух се ориентирам към гарнитурата, на прав път ли съм??
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
        С две думи да разбираме че ако термостата не става няма и парно... мхмм при мене проблема се задълбочи преди поне в движение имаш епарно а сега изобщо го няма, странно за обезвъздушаването иам мноог лесен вариянт при положение че сме с оригиналния воден радиатор, като застанеш отпред пред колата в горния ляв краи има една пропка, палиш колата да загрее и малко по малко развиваш пропката и твъздуха си излиза, в това число и парното трябва да работи щтото иначе не вади въздуха от малкото радиаторче ( ако има такъв) елементарно е ама нали по закона за всеобщата гадост аз вече не съм с оригинален радиатор а със самарски и няма такава пропка та обезвъздушаването става значително по трудно, като например с откачане на маркучите в купето и после....... си имаме мини басейн в колата ама и това се преживява, и в краина сметка сега системата няма въздух а парното пак го няма, и се колебая между два варианта, термостат или прегоряла гарнитура, днес ще проверя дали не е взела пак въздух и ако има въздух се ориентирам към гарнитурата, на прав път ли съм??
        А сега топли ли са маркучите които отиват към парното?Газ имаш ли?Крана в купето работи ли?Колата загрява ли нормално?
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          колата азгрява нормално кранчето е чисто ново, маркуцхадето идва от термостата е топъл другия малко по хладен и (опазил ме господ) нямам газ, това е положение 15 пъти я обезвъздушавах тази пущина и не ще да тръгне да духа топло ......
          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
          Suzuki GSXR 750 W настоящ
          Kawasaki KZ 440A вече бивш

          Comment


          • #20
            Е мен явно неме е опазил господ щото имам газ обаче нямам проблеми!!!А щом и двата мъркуча са топли...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              На мен пък ми се скъса жилото за топло/студено та сега си превключвам ръчно.... и се завирам под волана за тая цел

              Comment


              • #22
                Ебаси и сложнотията честно Къв е проблема немоа да разбера, развиваш си пробчицата на радиатора, пълниш си разширителният съд с антифриз ,потича си от пробката, стягаш и продължаваш да си наливаш антифриз докато си дойде на мярката(дори малко отгоре, щото като отвори термостата си идва таман) и палиш. Завърта си течността (това си го разбираш още на минутата като стопли маркуча към разширителя), затваряш капачката и загряваш мотора докато отвори термостата и включи перка.После като истине проверяваш нивото и си доливаш течност ако е небходимо.
                Между другото още на 70 градуса имаш идеално парно (разбира се ако радиаторчето е читаво). Сменял съм десетки термостати и никога не съм имал проблеми с обезвъздушаването (естествено при положение че мотора няма проблеми).А има и вариат когато е на газ и изпарителят не е достатъчно ниско да остане въздух, затова му се развива изходния маркуч, да излезе въздуха и ...тва е.
                Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от chenkette Покажи съобщение
                  Ебаси и сложнотията честно Къв е проблема немоа да разбера, развиваш си пробчицата на радиатора, пълниш си разширителният съд с антифриз ,потича си от пробката, стягаш и продължаваш да си наливаш антифриз докато си дойде на мярката(дори малко отгоре, щото като отвори термостата си идва таман) и палиш. Завърта си течността (това си го разбираш още на минутата като стопли маркуча към разширителя), затваряш капачката и загряваш мотора докато отвори термостата и включи перка.После като истине проверяваш нивото и си доливаш течност ако е небходимо.
                  Между другото още на 70 градуса имаш идеално парно (разбира се ако радиаторчето е читаво). Сменял съм десетки термостати и никога не съм имал проблеми с обезвъздушаването (естествено при положение че мотора няма проблеми).А има и вариат когато е на газ и изпарителят не е достатъчно ниско да остане въздух, затова му се развива изходния маркуч, да излезе въздуха и ...тва е.
                  В допълнение да добавя - И парното на МАХ и на топло след като запалиш докато загрее и пусне перката , след като загрее , пусне перката и я спре гасиш колата .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #24
                    Колеги мисля, че и двамата пропускате ей този факт....

                    Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                    ...ама нали по закона за всеобщата гадост аз вече не съм с оригинален радиатор а със самарски и няма такава пропка та обезвъздушаването става значително по трудно, като например с откачане на маркучите в купето и после....... си имаме мини басейн в колата ...

                    Райдер, виж дали бълбука в разширителния като и дадеш газ??? Ако прави балони като аератор на аквариум - честито
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • #25
                      Понеже не съм изчел всичко, моля да ме извините! Миналата седмица като тъп газаджия реших да сменя антифриз сато източих от където каквото може, както си трябва. Налях отново около 5л. ,паля и чакам, да -ама не -парно няма. Викам си - размих всички боклуци и ги вкарах в радиаторчето. Сменявам радиаторче с кранче, и без това е на 220х.км., и пак няма .Изолирам изпарител- не .Сетих се за нещо което ми се е случвало/нали като монтирам газови винаги обезвъздушавам!/ пипам тънкия маркуч който връща в казанчето/защото това е само-обезвъждушаваща се система/ студено. Викам-как ще се обезвъздуши като не може да върне? Свалям маркучето и отпушвам с една бургийка 3 мм.- тръгва да върти!!!- да ама парно само на високи и то мижаво. След всичките операций просто я оставих да истине, запалих и в момента в които тръгна да загрява маркучите на парното пипнах и дебелия след термостата- и той със същата температура! Смених го и сега и 5 часа да работи на място всичко е ОК. Само на следващия ден долях течност защото както казах тя си гони сама въздуха и се обезвъздушава ако всичко е на ред.
                      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                      Автогаз сервиз-
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
                        Колеги мисля, че и двамата пропускате ей този факт....
                        Този факт не е критерий. Аз от 2 години и 3-та зима вече ще карам с такъв радиатор. Драми с обезвъздушаването нямам.
                        Ето, как протече и при мен последната смяна на антифриза:
                        Откачих маркуча, който влиза в дебелата тръба под радиатора, от към хидравличната помпа. Изтече, каквото имаше да изтича, стегнах си скобата и налях 3 л концентрат. Парното на топло - мах отворено и запалих. Докато загрее и отвори термостата се лигави и прелива, та 0.5 л от налятото отидоха фира. Като отвори термостата събра още литър без малко и парно нямаше. Изгасих я и я оставих. На следващия ден, преди потегляне долях ~ 200 мл, за да си дойде до нормалното ниво течността в казанчето и след 3-4 км вече парното се появи. Това е...
                        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                        Мненията са като задниците - всеки си има!

                        Comment


                        • #27
                          ще се мре... пет пъти ми се пука кранчето на радиатра за парното.сега пак го смених.направо полудях.имате ли представа за кво става въпрос
                          ALFA ROMEO 155 1.8 TS 8V -ex.
                          sigpicALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V-настояща
                          0898463130-Румен

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rumen4e1977 Покажи съобщение
                            ще се мре...
                            Няма , споко. Най-много глава да правиш. Писах ти в темата на "Клубния сервиз". Проблема ти може да е от 1-2 неща.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment

                            Working...
                            X